حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت ؛
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان در پاسخ به گلایه برخی اصحاب رسانه در شاهرود اطمینان داد که جذب آگهی در مطبوعات محلی سیاست ارشاد اسلامی استان است.
کد خبر: ۸۲۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 09 February 2020

Image result for حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت تابناک سمنان

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان شامگاه شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به میزبانی فرهنگ و ارشاد شهرستان شاهرود ضمن اشاره به گلایه برخی اصحاب رسانه در شاهرود درباره آگهی‌های دولتی، بیان کرد: جذب آگهی در مطبوعات محلی سیاست ارشاد اسلامی استان سمنان است.

وی از خبرنگاران درخواست کرد تا در زمینه توزیع آگهی‌ها به ارشاد و ادارات دولتی کمک کنند و افزود: گفتمان سازی رسانه‌ای در شاهرود هنوز شکل نگرفته و باید این امر را بپذیریم.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت بابیان اینکه روزنامه‌های سراسر شرایط بهتری برای جذب آگهی دارند، افزود: دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون می‌توانند آگهی‌هایشان را در سامانه معاملات دولتی بارگذاری کنند.

فضیلت گلایه برخی رسانه‌ها را نیز درست خواند و تاکید داشت: بارگذاری آگهی‌ها البته اختیاری بوده و الزام آور نیست.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بر همین حسب است که شاهد هستیم برخی رسانه‌ها در گرفتن آگهی، دستگاه‌های اجرایی را اصطلاحاً دور می‌زنند اما به هر روی ما موضوع مشکل آگهی‌ها در شاهرود را در شورای اطلاع رسانی و اداری استان مطرح خواهیم کرد اما خود خبرنگاران نیز باید در این زمینه به ما کمک کنند.

وی از جذب ۵۰۰ میلیون ریال برای هدیه روز خبرنگار خبر داد و در پاسخ به خبرنگاران شاهرودی که هنوز هدیه روز خبرنگار سال ۹۸ را دریافت نکرده اند، گفت: اعتبار این مناسبت به حساب خانه مطبوعات واریز شده است.

فضیلت در پایان بیان کرد: تنها تشکل ثبت شده در امور رسانه خانه مطبوعات است و چنانچه ارشاد اسلامی خدماتی را به خبرنگاران بدهد از طریق این تشکل خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار